Plus ile her zaman erişiminiz oluyor. Belki biraz daha hızlı yazıyor. Ben 7/24 kullanıyorum bazen engelliyor günde 3 4 saat engelle geçiyor ama 20 saat içerik yazıyor o yüzden bence alınır. Günde size 5 10 içerşk lazımsa gerek yok tabi yazma kalitesi açısından bir fark görmedim
Aynı soruyu defalarca sorunca aynı cevaplarımı veriyor ? yoksa farklı cevaplarda veriyormu ?