Reklamı onaya gonderiyorum hesaptan çıkıyorum normalde 25 dakikada yayın alması gereken reklama 30. Dakika bakiyorum ödenmemiş bakiyeden askı almış, sebebi nedir bilen var mı veya bunu yaşayan var mı