adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
root kullanıcıysanız gerek yok
değilseniz
sudo -i yapın root geçin ve oraya dosyaları yükleyerek başlatın
hocam sudo yu hiçbir şekilde kabul etmiyor ki. sudo diye bir şey yok diyor resmen