yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım teşekkürler hocam. Bir sorum daha vardı. Yorumlarda gördüm puppeter kullanıyormuşsun. Bende bot kısmında puppeter kullanıyorum bende birkaç deneme yapacağım bu konuda. Sorum ise şu. Makalenin tamamlandığını nasıl tespit ediyorsun. Yani kod tarafında ne gibi birşey yaptın acaba
Dediğm gibi parçalara böldüğüm için bir makaleyi kesilme durumu olmuyor. Nokta ile bitip bitmediğini kontrol edebilirsiniz ama anlam olarak bitip bitmediğini bilemezsiniz.