anilkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar kazanmak istediğine göre değişir o 😊
Şöyle söyleyeyim. Kaliteli ve uygun fiyatlı (ucuz değil) hizmet sağlarsa r10 kurumsal alıp aylık 1-1.5 ödese kurumsala yine iş yapar. Ben kendim üyeliği boşverin 3 ayda ortalama 2 bin tl reklam ile (max) aylık 10-12k ödeme aldım %50 kâr marjım olduğundan 5-6 bin bana kalıyordu. Şükür kazandırıyordu

20.000 büyük panel olmak için yoksa işi bilen aylık 1-2 ye de güzel kazanır önemli olan sabır