Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim binadan bir kişi başvurmuş,biz de başvuracakken öğrendik komşudan.Tek kişinn başvurması bina tespitine gelmelerine yeterli oluyo mu ? Bilen var mı
evet, yeterli