Ne işe yarar ki 40M2 Benim yürüyerek gidip domates falan ekebileceğim bir yer ise alırım. Yoksa paramı çöpe atmış olurum. Sadece tapu alacağım diye de gidip paramı niye çöpe atayım.. Allah bilir ne yolu vardır ne izi.. Yola 5. parsel olsa komşu parsellerden yol istesen adam diyecek arsan kadar sana yol açmamız lazım de hayde git başımızdan