Bunu bir çiftlikteki veteriner benden özel olarak istemişti, çiftlikler her ay lisanslı bir yazılım kullanıyor (1000$+) ineklerden %3-10 arası daha verimli süt almak adına, ücretsiz bir sürüm bulursanız bana da bildirirseniz benim için güzel olur.
Burada önemli olan veritabanı yani besinlerin değerlerinin bu alanda uzman kişiler tarafından hesaplanıp kaydedilmesi gerekiyor.