baraniyem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40m2 tarla almak sizin ne işinize yarayacak diye sormak lazım bence ilk önce
Hocam maasimdan arttirabildigim bu miktarlarda para olacak da sürekli olarak. O yüzden tl birikim yapmak istemedim. Altin döviz de malum yerinde sayıyor.