arkadaşlar konunun silineğini konuya yazmıştım. dediğim gibi silindi. burası webmaster forumu diye biliyorum ben ticaret forumu olduysa benim haberim olmamış demekki. forumun ana felsefesi herşeyi para çevirmek değil dayanışma yardımlaşma ve bilgi paylaşarak daha ileriye gitme olmalı bana kalırsa ama tabi buna forum sahipleri karar verecektir. bildiğim şeyleri bedavaya söylüyorum yapıyorum çoğu zaman.
cse konusuna gelecek olursak. adsenseye giriş yaptığınız mailden cse.google.com a girip bir adet arama motoru yani reklamı oluşturun. sonra bunu hitli siteye koyun. engeç 30 40 gün içinde açılacaktır deniyor. açılmasını hızlandırmak için arama yaptırmanız gerekiyor. ben reklam oluşturudm 2 ay oldu ama siteye koymadım kodu unutmuşum.
arama kutusunu koyduğunuz siteye organik çekebilirsiniz. imzamdaki siteden hit gönderebilirsiniz bakarsınız açılır.
bu arada bunları kullandığınız adsense yerine yeni adsesne açarak ya da benim gibi satanlardan cüzi miktara (forum kuralları gereği alt limite) alarak deneyebilirsiniz. domain ekli olmasına gerek yok.