ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstadım güzel bir konu olmuş ellerine sağlık fakat scriptleri kullanırken güvenlik açıklarına vb. açıklara bakmak gerek
İlk 3 scripti ben kullandım ve invoice ninjayı 4 yıldır kullanmaya devam ediyorum ve kendime göre modüller yazarak özelleştirdim akaunting invoice ninja ve espo crm de gözüme çarpan bir açık olmadı, tabi kullananların dikkat etmesi gerekebilir.