ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 4-5 yıldır gbit cihazlar çoğaldı öncesinde 100 mbit hem standart gibi birşeydi hemde daha ucuzdu. Şuandada muhtemelen satışta cihazlar vardır (100 mbit) fiyatları çok uygun olanlar genelde onlardır.
evet ondanmış
direk modemden gelen hattı kullandık NAS'ı da direk hatta bağladık şu anda istenen hıza geldi