msttskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Projelendirilmeyecek domainlerin alınması saçmalığına çok kez düştüm. 100lerce domainden kala kala 4 tane kalsı. Biri daha fazla elimde. Backorder yapıp almıştım, nedense süresini uzattım. Gerçekten dediğiniz gibi bir süre sonra hastalık öyle çılgınlar gibi alıp, satıldığı da yok. Dışarıdan bakan deli gibi domainden para kazanıyorlar algısına düşüyor. Sattım mı? Çoook.
Kar, zarar? Hayat değişimi yok
Bence en iyi şey almak değil, üretmek. Üretmeyeceğini çok über değilse almayacaksın.
inanır mısın alakam yok diyebilirim boşta gördüğümü alıyorum çılgınlar gibi