Projelendirilmeyecek domainlerin alınması saçmalığına çok kez düştüm. 100lerce domainden kala kala 4 tane kalsı. Biri daha fazla elimde. Backorder yapıp almıştım, nedense süresini uzattım. Gerçekten dediğiniz gibi bir süre sonra hastalık

öyle çılgınlar gibi alıp, satıldığı da yok. Dışarıdan bakan deli gibi domainden para kazanıyorlar algısına düşüyor. Sattım mı? Çoook.
Kar, zarar? Hayat değişimi yok

Bence en iyi şey almak değil, üretmek. Üretmeyeceğini çok über değilse almayacaksın.