Kardeşim atıyosun bari ufak at. Demek 100 asker şehit oluyormuş, 3-5 kişi açıklanıyormuş he? Kimmiş senin komutanların? Sınıfları neymiş, kaç kez bir harekatın içinde bulunmuşlar? Benim yüzlerce devrem, arkadaşım şehit oldu ve aynı operasyonlarda birden fazla kişiyle birlikte şehit oldular hiçbir zaman açıklanmadığını görmedim. Böyle kulaktan duyma bilgileri sağda solda paylaşmayın sonra ortalıkta saçma sapan şeyler dolanıyor. Herkes abarta abarta sosyal medyada paylaşıyor. Bu depremle ilgili olayı bilemem ama askerlerde, şehitler konusunda açıklanmama gibi bir durum yok.
Yaşınızdan fazla yapmış olan askerler Suriye de tüm savaşlara katılmış askerler kulaktan dolma bilgileri sen veriyorsun birşey bilmeyip insanı yalanlama devrem falan la olmaz astsubay var sözleşmeli er var hepsi yalan söylüyor bi senin arkadaşın gerçekleri söylüyor