benim anlamadığım devlet neden gerçek sayıyı vermesin ki?
pandemidede gerçek rakamlar verilmemişti, maalesef hükümet bu konuda böyle çalışmayı seviyor, doğru söylemek onlara göre caiz değil. Bende 40bin diye düşünmüyorum en az 80 - 100 bin vardır diye düşünüyorum.