ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, 2 ayı aşkın bir süredir konuştuğum biri var. Hiç görüşmedik sadece sesli konuşarak geçirdiğimiz süre bu. Açıkçası utanıyorum bu yüzden görüntülü bile konuşamadık
Şimdi ikimizin izin gününü denk getirip buluşacağız farklı şehirlerdeyiz. İlk defa görüşecez, nacizane tavsiyelerinize açığım, ne tür aktiviteler yapabiliriz davranışlar vs
Kendinizi övmeyin öyle iyiyim böyle mükemmelim gibi, yalan olduğunu düşünüyoruz çünkü. Kıyafet, kişisel bakım, temizlik çok önemli. Saçınız, tırnağınız, ayakkabınız vs temiz özenilmiş durmalı ki değerli hissetsin karşıdaki. Geçmişinizi sormadıkça açmayın, sizde sormayın.