o resimde + işaretleri varya hocam en üstteki + olanı tıklayıp hepsini açacakmışız yanlışlıkla oraya tıkladım ve açıldı vay arkadaş nasıl stress yaptım.. stress hata yaptırır..
attığın resimde evrak görüntülemeye tıkladığını görüyorum hocam, tekrar benim sayfama tıkla. orada listelenen markaya tıkla direk oradan evraklara ulaşabiliyor olman lazım. şimdi girip kontrol edemem ama belkide geçici sistemsel bir sorunda olabilir. bir kere indirme diye bir şey yok, 12 13 senelik evraklarima hala erisebiliyorum buradan.