attığın resimde evrak görüntülemeye tıkladığını görüyorum hocam, tekrar benim sayfama tıkla. orada listelenen markaya tıkla direk oradan evraklara ulaşabiliyor olman lazım. şimdi girip kontrol edemem ama belkide geçici sistemsel bir sorunda olabilir. bir kere indirme diye bir şey yok, 12 13 senelik evraklarima hala erisebiliyorum buradan.