Merhaba arkadaşlar,
Hetzner sunucu aldık , plesk panel kurulumu yaptırdık 1 ay önce ama , plesk panel gerek duyulmadı projemize :S malesef gereksiz yere kurulum yaptırdım.
Python ve django işlem için bu modüller kuruldu winSCP ile kontröl sağlıyorum gerekli kodları.
Şimdi bu plesk panel kaldırmak mümkünmüdür. Veya sunucu tamamen sıfırlanıyor mu, Python, DJango kütüphaneler kurulum yapıldı.
Umarım anlatabilmişimdir.

bu konulara hakim değilim bilginize...