takipp++ (hocam resimleri de ai ile çekseniz nasıl olur hem özgün resim çıkarıyorlar)
Oluşturalan resimleri hakları ile ilgili çekincelerim vardı yanlış biliyormuşum. Hakları bize ait değil gibi biliyordum. Yanlış biliyormuşum şuan onu da ekliyorum. Teşekkürler

Tema da çok sade geliyordu resimsizlikten başka temaya geçemiyordum. Daha güzel görünümlü daha geniş bir temaya geçeceğim.