Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 dk sonra müdahale edilmiş öyle demişler.
Hocam kalp krizi insan bayıldığı anda başlamıyor.
kalbin ritmi bozuluyor ve kan pompalayamıyor.
beyne az kan ve oksijen gidiyor.
kendinden geçme aşaması beynin oksijensizliğe dayanamayarak kendini kapattığı aşama.
bundan 10 dakika sonra ambulans gelse bile kalp hemen normale dönmüyor.
beyin ölümü olsa uyanmasını beklemezler demek ki beyinde fonksiyon var.
ama bu kadar zaman uyanmadıysa hasar da var demektir.
bu saatten sonra uyandığında tamamen normale dönememe ihtimali de var.
Allah şifasını versin. Çok geçmiş olsun.