Nefes alamadi ise beyin ölümü olmuştur hocam 😔
Hocam 1 aydir yatiyorsa doktorlar demistir. Beyinde hasar olusmustur. Ayni durumu akrabam yasadi erken mudahale 15 dk ugrasip geri dondurduler ama hasar kalmamisti. Gecmis olsun
10 dk sonra müdahale edilmiş öyle demişler.