şöyle söyliyim mahallemde bir gence araba çarptı 2 sene yoğun bakımda yattı ve doktorlar yaşama şansı %1 dediler ama çocuk şuan uyandı ve sapa sağlam Allahtan ümit kesilmez Dua Dua Dua hocam.