Elinizden alınması için ciddi zarar vermeniz gerek ama davaya maruz kalırsınız.
"iphone" kelimesi tescilli olduğu için kullanma hakkınız bulunmamakta
Telif ve diğer yasal sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Ama gözden de kaçabilir