eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı utangaçlık bendede vardı,özellikle kilo aldığım zaman sokağa bile çıkmaya,dolmuşa binmeye utanırdım kem gözlere karşı. o derece kompleks yapardım yaşlanınca takmıyorsun artık
Bende de tam tersi zayıf oldugum için utanıyorum kilo alamıyorum😅