bence de tepki verilmesi gereken yer işletme değil :d bu durumun sebebi olanlar
kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
niye bu kadar tepki geldi ki dışarda sadece patso 40 tl adamlar yanına bir de kola vermiş daha ne..