agguvenligi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli cevaplarınız için teşekkür ederim, uption bu durumda işimi görür diye düşünüyorum,

Zira şu an wise kullanıyorum para tr hesabında olsa bile 20 küsür işlem ücreti alıyor mantıklı değil 10 havaleye 250 TL ödemişim
Ayrıca uption hesabına aktifbank-vakıfbank döviz hesaplarından ücretsiz euro-dolar yükleyebiliyorsun, çekimler de aynı şekilde uption euro hesabına gelen dövizi bu iki bankaya anlık olarak ücretsiz çekiyorsun. Ben kullanmıyorum ama fiziksel kartı da var 20 liraydı galiba çok bişey değil.