Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Değerli cevaplarınız için teşekkür ederim, uption bu durumda işimi görür diye düşünüyorum,
Zira şu an wise kullanıyorum para tr hesabında olsa bile 20 küsür işlem ücreti alıyor mantıklı değil 10 havaleye 250 TL ödemişim