Benzer bir durum ile evlendim 8 ay önce bundan 1.5 sene öncer bionluk üzerinden eşimle tanıştım. 6 ay normal görüştük sadece arkadaş gibi sonrasında yüzyüze tanışmak için onun şehrine gittim ve işin garip tarafi ofisine girdiğimde aşırı etkilendiğimdenmi veya utandığımdanmı ben gitmek istiyorum deyip 500 km lik yolu geri geldim. Bu davranışı neden yaptığımı tam olarak açıklayamam ama şuanda allah nasip ederse 2 ay sonra cocugum olacak. Yani bu konuda olayları ne kadar kontrol etmek istersek ne kadar plan yaparsak o kadar saçmalama ihtimalimiz yüksek.

Ben 500 km yol gidip 2 dk konuştukdan sonra gitmek istiyorum dedim hala konusup gülüyoruz.