Merhabalar, Dijimin veya Hesapbi yazılımlarımızı dilerseniz inceleyebilirsiniz;


Dijimin Yazılımı:

Forum konusu: https://www.r10.net/script-satisi/32...-kullanim.html

Yazılım: https://www.metbi.net/dijimin/

Yazılım modülleri: https://www.metbi.net/dijimin-plugins/

Hesapbi Yazılımı:

Forum konusu: https://www.r10.net/script-satisi/35...ik-sistem.html

Yazılım: https://www.metbi.net/hesapbi/

Yazılım modülleri: https://www.metbi.net/hesapbi-plugins/

İyi forumlar.