Adıyamanda son sınıf üniversite öğrencisiydim ayrı evde kalıyordum. Deprem sonucunda evimizde hayatlarımız da yıkıldı. Adanadaki evim sağlam çok şükür evime dönebildim ama son dönemimizi erzurum atatürk üniversitesinden online alacağımızı söylüyorlar. İnternet altyapısı buradaki evimde yok görünüyor Türk telekom vs de yıllarca bekletiyor deniyor. Sizce altyapı konusunda neler yapabilirim. Air fiber diye bir firmayla 3 sene önce anlaşmıştık 12 mb hıza şu an 2 mbyi zor görüyoruz evde mobil veride çekmiyor. Superboxa vs verecek paramda yok. Altyapı olayını hızlı aksiyon alabileceğim şekilde sizce nasıl çözerim hocalarım. Birde zihinsel engelli kardeş var youtubedan videoları çok seviyor o bile deliriyor evde..