byberke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paylaştığınız sürümde autovm açığı mevcut. Kullanıcıları riske atıyorsunuz bu paylaşım ile.

https://www.r10.net/site-guvenligi-s...ma-konusu.html

Kullanacaklar buradaki fix uygulamasını tavsiye ediyorum.
Merhabalar, Hala AutoVM in ücretsiz sürümünü kullanan ve günde çok satan firmalar bulunmaktadır. AutoVM Ücretsiz Desteğini Kaldırınca Bizde Kullanıcılara Aynısını Sunmak İstedik İyi Akşamlar Dileriz.