Weknow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar. Biliyorsunuz ki Tufan ıldır diye bir şahıs sürekli birilerini dolandırarak para kazanma yolunu seçmiş aciz bir arkadaşımız. Bende bu mağdurlardan biriydim. Şikayet dilekçemi verdim ve üç ay kadar bekledim. İki gün önce 4 ocak mahkeme günü geldi ve gittim mahkemeye. Mahkemede aracı birinin olduğunu ve onun suçsuz olduğunu beyan etti fakat para onun hesabına gitmişti. Ağır ceza mahkemesi zaten şahısın dosyalarından nasıl biri olduğunu biliyordu. Mahkeme ona gönderdiğim 600 TL ücreti ibanımı şahısa vererek geri göndermesine karar verdi ve sonuç aşağıdaki resimde mevcut. Lütfen bu şahısın kimse peşini bırakmasın ve şikayet etsin. Türkiye hukuk devletidir ve bu yolda dirseklerini çürüten hakim ve savcılar her zaman bu gibi şahıslarla hukuk yolu ile savaşmaya devam ediyor ve edecekte. Ben gerekli dersi verdiğime inanmıyorum çünkü ders alacak bir kapasitede değil. Mahkemede yüzüne de baktım gram endişesi yoktu. Hocam diye mahkemeye hitap etti defalarca uyarılmasına rağmen. Kendini r10da sandı sanırım. Neyse fotoğrafı aşağıya bırakıyorum. Baktıkça fotoğrafa gülüyorum. Eminim oda görecek bu konuyu. Ellerin titrememiştir umarım 😂
Hocam arkadaşın iletişim bilgileri sizde var mı acaba forumda yeniyim bu adamı tanımıyordum.Az önce benide 400 tl dolandırdı ve iletişime geçebileceğim hiçbir yer yok suan.Ayrica 0545 462 2810 wp den benimle iletişime şansınız var mi acaba. Bende en kısa sürede şikayetçi olacağımda arkadaş hakkında