RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eklenti kurulumunu yapabilirim gelişmiş ayarlarını yapmıyorum çünkü zaman aldığı için tuzlu.
https://www.r10.net/account-lisans-i...a-fazlasi.html

Sizden satın alan bir site var mı ? Eklentinin sitede nasıl göründüğünü vs. görmek istiyorum da