Merhaba, Netspeed internet başvurusu yaptım. 62Mbps VDSL altyapım vardı, bu sabah Türk Telekom ekipleri geldi ve evindeki kablo çalışıyor. Biz portu aktif ettik, gerisi Netspeed ekiplerinin işi dedi. Tamam dedim, internetten sorgulatayim dedim ve şu an aynı adreste 17Mbps hız gözüküyor. Anlık bir hata mıdır yoksa 17Mbps mi alacağım?