Neden kullanamazlar hocam? Bence kullanırlar. Sonuçta herkes yazmış olduğu her scripti yazılımları patentlemiyor dimi?
Dosyaları alıp kolay bi şekil de satışa sunabilir, yada bir iki tasarım değişikliği yapar yine de satışa sunar. Bence stoklama yapılıyor diye düşünüyorum çünkü onlarca emek verilmiş scriptler var ve veritabani bilgileri var.
Büyük alışveriş siteleri sizin kredi kartı bilgilerinizi kayıt ediyor doğru mu? Peki sizin kredi kartınız ile kendi ofisine pizza söyleyebiliyor mu? Tekrar ediyorum kurumsal tarafta o işler öyle kolay değil avukatlar öyle bir yakışır ki yakanıza kafanızı davalardan kaldıramazsınız.