Bu tür konuları genelde okur geçerim ama bu örnekten yola çıkarak şunu söyleyebilirim;
Matematiği çok iyi bir çocuk var her problemi çözüyor her sınavı geçecek kabiliyette ama okula kayıtlı değil.(!) Diploma alabilir mi? İyi bir insan olunabilir ama bir şeyin asli şartı varsa önce onu sağlamak gerekir.
Kimse o kişiye kayıtı öğretmediyse ? Bilmiyorsa ? Çevresinde vs herkes kayıtsız olarak sınavı iyi yapıyorsa ?