Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amerikada doğan ve çevresinden dolayı hristiyan olarak büyümüş bir işadamı diyelim ki sürekli insanlara yardım ediyor iyilikler vs yapıyor.Çalmıyor küfür yok içki yok vs vs kısacası iyi ve iyilikler yapan bir insan öldü .Ne olacak bu adamın sonu ? Sırf hristiyan olduğu namaz kılmadığı namazı bilmediği için azap mı çekecek ? Yaptığı onca iyi şeyler ne olacak ? Çevresinden ve ailesinden dolayı hristiyan olarak doğup öldüğü için direk cehennemlik mi yani ? Adamların kitabına inancına göre de doğru bildikleri var.Nasıl bize göre doğru kuransa adamlara göre de incil.Sırf müslüman olmadığı için yaptığı şeyler boş mu olacak yani ? Diğer yanda müslüman biri ama adamda her halt var.Şimdi sırf müslüman olduğu için günahkar olan mı daha önde.Bu iyi olan hristiyana haksızlık olmaz mı ?
Bu tür konuları genelde okur geçerim ama bu örnekten yola çıkarak şunu söyleyebilirim;
Matematiği çok iyi bir çocuk var her problemi çözüyor her sınavı geçecek kabiliyette ama okula kayıtlı değil.(!) Diploma alabilir mi? İyi bir insan olunabilir ama bir şeyin asli şartı varsa önce onu sağlamak gerekir.