Bize eksiksiz nimetler veren Allah'a hamdolsun.
Namaz yapılması zor olan en zor ibadettir. Zaten bu zorluğu aşan kimse için daha zoru yoktur.
Nefsimize ağır geldiği için bazen hep ileride yaparız gibi sözlerle sadece kendimizi kandırıyoruz.
Oysa insan çok nankördür. Son 3 yıldır 5 vakit namazımı kılıyorum. Zorlanma olmuyor mu tabiki oluyor. İşyerinde olmam nedeniyle ezan okunur okunmaz kılmaya çalışamasamda vakit çıkmadan kılmaya özen gösteriyorum.
Birde abdest almak gerçekten zor geliyor. 5 vakitlik namazda 3 kez abdest alıyorum. Keşke 5 yapabilsem.
Umarım herkese nasip olur kılamayan kardeşlerimizde en kısa sürede başlar.

Bu güzel konu için teşekkürler.