Amerikada doğan ve çevresinden dolayı hristiyan olarak büyümüş bir işadamı diyelim ki sürekli insanlara yardım ediyor iyilikler vs yapıyor.Çalmıyor küfür yok içki yok vs vs kısacası iyi ve iyilikler yapan bir insan öldü .Ne olacak bu adamın sonu ? Sırf hristiyan olduğu namaz kılmadığı namazı bilmediği için azap mı çekecek ? Yaptığı onca iyi şeyler ne olacak ? Çevresinden ve ailesinden dolayı hristiyan olarak doğup öldüğü için direk cehennemlik mi yani ? Adamların kitabına inancına göre de doğru bildikleri var.Nasıl bize göre doğru kuransa adamlara göre de incil.Sırf müslüman olmadığı için yaptığı şeyler boş mu olacak yani ? Diğer yanda müslüman biri ama adamda her halt var.Şimdi sırf müslüman olduğu için günahkar olan mı daha önde.Bu iyi olan hristiyana haksızlık olmaz mı ?
Hayır olma, sen ALLAHI ilah HZ. Muhammedi Peygamberi olarak kabuk eder Hz.isaya tanrı demez Hz.muhammede inan kutsal KURAN'I KERİMİ okur ibadetini yaparsan Cennetlik olursun bu yeryüzünde melekten olsan ALLAHI ı ilah olarak kabul etmediğin HZ Muhammedi peygamber olarak görmediğin sürece ahirette mutluluk yaşayamazsın Bak Allahı kalben ilah olarak girsen bile elinde sonunda Cennete kavusuyorsun ama bana Adam iyilik meleği ama Hristiyan hz ısıya Tanrı diyor dediğin zaman ben o adama Cennetlik demem iyilik melegi olsada.