Paylaştığınız sürümde autovm açığı mevcut. Kullanıcıları riske atıyorsunuz bu paylaşım ile.

https://www.r10.net/site-guvenligi-s...ma-konusu.html

Kullanacaklar buradaki fix uygulamasını tavsiye ediyorum.