Hocam eskiden şöyle yapıyorlardı kiralattigin hesaba ödeme geliyordu ve paparadan dönüş olarak dönüyordu kiralatan kişi 100 liraya 80 lira dönüyordu kiralayan kişi buda aynı mantık işte .veya hesabı kiralayan kişi hesap bilgilerini veriyor *********** kiralayanın hesabına para gelmesini sağlıyor o paranın birazını kendine birazını hesapta bırakıyor veya kiralayanın başka hesabına atıyordu

Ama bı durumda şahıs hesabını onaylatmak için olabilir üstte yazmış rakar hocam bana mantıkli geldi kendi hesabı varken niye başka hesap duyulsun ? İnsan düşünüyor ama yok diyipte kandiranlar da var 👍