Merhaba arkadaşlar,
şöyle bir olaydan bahsedeceğim bunu şu ara çok duymaya başladım net bir şekilde bir d0land1r1cılık söz konusu ama nasıl bir şekilde anlamıyorum konu hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi lütfen?
olay
işe alım gibi veya yardım edeceklermiş gibi size 110 tl gönderiyorlar 100 tl sini onların attığı ibana geri atıyorsunuz veya benzer şekilde 27 tl gönderiyorlar 25 tl geri gönderiyorsunuz sözde bu işlem doğrulama içinmiş.
sizden ikametgah kimlik resimleri gibi bilgilerde istiyorlar bu iş tam olarak nedir bilgisi olan var mı