ozetle adwords reklam verip adsense'den fazlasini almak diyebiliriz. en azindan ben oyle yapiyordum.

bir sitem vardi. gunluk adwords'dan 200 TL reklam veriyordum. adsense'den 300-400 TL donusu oluyordu covidden once.