EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmi olarak deprem sabahı Tsk sahada görünüyor fakat 10 saaat sonra yardıma geldiklerini biliyoruz, 2 gün içinde Yerli ve yabancı Tüm kurtarma ekiplerinin sahada olduğunu biliyoruz.
iyi akşamlar hocam
Polemiğe girmeyeceğim medyada gördükleriniz doğru değil bizim canlı yayında söylediklerimizi bile kestiler. dediklerimi doğrulamak çok zor değil maraşın herhangi bir ilçesine gidin dulkadiroğluna,onikişubata orda sokakta kalan yurtdaşlarımız ile bir konuşun onlarda resmi konuşacakmı görün burda polemik yaratmaya gerek yok ben resmi bir kurum değilim vatandaşım gönüllü olarak gittim mağdur insanların söyledikleri ilettiğim şekilde