bende pek çok asker ağabey ile tanıştım sohpet ettim depremzedeler ve çocuklar ile sohpet ettim , ben bir kesim gibi devlet kesinlikle yoktu vs gibi şeyler savunmuyorum ateş düştüğü yeri yakar ayrıca asker sahaya deprem olduktan 2 gün sonra indirildi subay arkadaşınız sahaya indiğinde herkez zaten oradaydı
Resmi olarak deprem sabahı Tsk sahada görünüyor fakat 10 saaat sonra yardıma geldiklerini biliyoruz, 2 gün içinde Yerli ve yabancı Tüm kurtarma ekiplerinin sahada olduğunu biliyoruz.
iyi akşamlar hocam