EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam maraştaki subay arkadaşım sizin gibi düşünmüyor
bende pek çok asker ağabey ile tanıştım sohpet ettim depremzedeler ve çocuklar ile sohpet ettim , ben bir kesim gibi devlet kesinlikle yoktu vs gibi şeyler savunmuyorum ateş düştüğü yeri yakar ayrıca asker sahaya deprem olduktan 2 gün sonra indirildi subay arkadaşınız sahaya indiğinde herkez zaten oradaydı