Konu dışı bir şey belirteyim kaza yaparım mantığı ile araba alırsanız kaza yaparsınız hocam . O nedenle bu fikri kafanızdan çıkarın. Tabi ki siz düzgün kullanırsınız karşı taraf kullanmaz o ayrı . İlk 1 sene önemli vay süper şöforüm gazına gelirseniz kaza yapmanız kaçınılmaz. Bir arkadaşımdan duydum o söyledi. Kazasız belasız günler.