Benim fikrim udemy veya youtubedaki kurslar sadece temelinizi oluşuturur ne kadar detaylı bir eğitim olursa olsun. Kursu bitirdiğinizde çoğu şeyi unutacaksınız. Bir yazılım dilini öğrenmenin tek yolu çok ama çok proje yapmak. Burada önemli nokta projeler arasında farklılıklar olması.